Rendszertámogatás

SZOLGÁLTATÁSAINK

Helyszíni felmérés!

Igény szerint ellátogatunk a műhelybe és segítünk az irányok megfogalmazásában!

Kérdezz tőlünk!

Ha maradt olyan kérdés, amit még nem válaszoltunk meg, ne habozz, bátran vedd fel velünk a kapcsolatot!

TERMÉKEINK

A parola csapatára mindig számíthatsz!

Nem kell magyarázkodnod, hogy hol akadtál el, mert mi egyaránt ismerjük az irodai folyamatokat és a műhelytitkokat.
A csapatunkat nem csak informatikusok erősítik: vannak számviteli szakemberek, akik ismerik a pénz (nettó, bruttó, ÁFA, helyben fogyasztás, elviteles fogyasztás, neta stb…) összetett és sokszor kiszámíthatatlannak tűnő útjait.
Elvégeztük a cukrász sulit is, jártunk már több száz üzemben, és ismerjük a sütemény és fagyikészítés kihívásait.
Írj, hívj, kérdezz és mi segítünk a legjobb tudásunk szerint!

Helyszíni felmérés!

Igény szerint ellátogatunk a műhelybe és segítünk az irányok megfogalmazásában!

Kérdezz tőlünk!

Ha maradt olyan kérdés, amit még nem válaszoltunk meg, ne habozz, bátran vedd fel velünk a kapcsolatot!

Mi úgy vigyázunk a cukrász ügyfeleinkre, ahogy a cukrászok a vendégeikre.

Mindenkinek így él a fejében, de mi valójában kézben fogjuk a telefont, amikor hívnak.

A programból egy gombnyomásra el tudod küldeni, hogy hol akadtál el.

A rendszertámogatást mi így csináljuk

  • Beépített segítségkérő gomb – F12 – használatával tudod a leggyorsabban elküldeni a kérdésedet.
  • Telefonon is hívhatsz bennünket, de várhatóan fogunk kérni, hogy nyomj egy F12-t is. 🙂
  • A beérkező kéréseket egyszerre több kolléga is megkapja, így tudunk a lehető leggyorsabban reagálni.
  • Rögzítünk minden kérést, kérdést, hogy nehogy bármi elkerülje a figyelmünket.
  • Lehet, hogy egy feladat nem oldódik meg egyből, de nálunk nem marad rejtve, és igyekszünk minél előbb pontot tenni a végére.
  • Minden hónap elején, az előző hónparól részletes időkimutatást küldünk a pontos elszámolás érdekében.

Vannak olyan csomagok, amelyek tartalmaznak rendszertámogatási időkeretet. Ott a perckeret elejéig díjmentes.

Az, hogy telefonon és e-mailben megkereshetsz bennünket és kérdezhetsz tőlünk, és mi a legjobb tudásunk szerint segítünk.

A Rendszertámogatás törzsideje hétköznap 8-16 óra között van, de olyan még nem fordult elő, hogy ez időn kívül ne ért volna el valamelyikünket a segítségre szoruló ügyfél.